sreda, 23. maj 2012

Grešila sem!

Priznam po mesecu in pol, sem se danes pregrešila in pojedla kos jabolčnega štrudlja. Saj vem, ni take sile, ampak...sem grešila. Zaradi bioterapije in ker je res bolj zdravo sem se za nedoločen čas odpovedala beli moki in sladkorju.
In danes sem grešila. Rezultat greha je bil, sploh ne slaba vest, ampak težak občutek v želodcu. Prav neumno se mi je zdelo, da se pa sedaj ne počutim fizično dobro, ker sem pojedla kos štrudla narejenega iz bele moke in jabolkom je dodan cuker.
Halo?? Se lahko res organizem v mesecu in po odvadi na sladkor. No štrudelj je bil čisto dober, ker sem ga od te gospe že jedla v času, ko sem še jedla vse, vem, da je v bistvu odličen.
Danes, po mesecu in pol neuživanja sladkorja mi je bil skoraj da zanič.
Morala sem ga sicer pojesti, ker sem ga res rabila. Če ga ne bi bilo doma, bi se ziher odpeljala po eno čokoladno torto.
V kratkem jo moram - torto. Pa ne ker jo rabim, ampak ker me zanima ali je to danes naključje, da mi ni dobro sladko, ali pa je bil samo tak dan.