torek, 15. november 2011

Jutri zjutraj bo vse jasno

Jutri ob 9.12 bo šlo zares. Danes sem ponovno pogledala globoko vase in v svoje delo, no to delam že zadnjih par dni. Ok, lažem. To sem delala prejšnji teden, čez vikend pa prav nič. Potem je bil pa že ponedeljek, ko sem morala in danes, ko sem si pogledala globoko v oči.

Danes mi je spet prišel nasproti ta komad:


Ja ,sem narejena za ta posel in pika. Nihče mi ga ne bo vzel pa če se še tako trudijo.
Jutri imam pač presojo moje ideje. Kdo mi bo pa sodil?  Komaj čakam, sojenja imam rada, predvsem pa...ne glede na razplet, svoj tožnik in sodnik sem sama in sama sem si zadala to pot.

Vedno se ti zgodi ali pa najdeš tisto, kar rabiš v tistem trenutku. Včeraj, med tem ko sem brskala po svoji notranjosti in iskala vrelce modrosti ( kakšen fant bi mislil da sem delala kaj mokrega :))), sem našla med zapiski tudi tole:
Zavidajo mi, ker si upam živeti tako kot mi je všeč. Nadrjenost, uspeh in bogastvo ti odpustijo, samo sreče ne odpuščajo. (Hans Hahe)


Odpustite mi, ker vem kaj delam!