sobota, 5. december 2009

spet ga mam

Pravjo, da sedmice ne zadaneš več kot enkrat. To je res, do sedaj je še nisem. Pa tudi 22-tke ne zadaneš velikokrat. Enkrat sem jo, zato statistično gledano lahko z njimi zaključim.
Ampak...danes sem jo spet dobila;)





Prav poželjivo sem ga najprej pogledala z vseh strani. Kar vleko me je, da ga dam takoj v usta. Ampak ne,....najprej se bom odločila s katero roko ga bom prijela, ampak mislim, da ga bom glede na velikost dražala v obeh. Potem ga bom malo vrtela in obračala...Ne morem se odločiti kje naj zančnem, kako naj ga dam v usta...pri glavi, nogi, morda začnem pri nosku...roki...odločila sem se...ustnice bodo najprej čutile glavco. In potem.....ga bom prav z užitkom počasi grickala....milimeter za milimetrom. Vsako makovo kocinco bom posebej girckala tako dolgo, da bo na kocnu ves moker in mehak --