četrtek, 31. december 2009

Konec je

Ja res je , še neki drobiža in bo konc. Malo inventuro je potrebno naredit.
Če potegnem črto....kolikor me je bilo strah tega leta, se je izkazalo - spet- da ima strah samo velike oči. Ja, res je, Matjaž je odšel in spremenilo se je vse. Ponovno se je bilo potrebno organizirat, narediti plan, malo testirat in spreminat. Vsak dan sproti je bilo manj strahu. Samozavest je rastla in prišle so nove zmage.
Bolj kot premišljujem, bolj ugotavljam, da je leto 2009 čisto uspešno. V bistvu samo ene stvari nisem naredila - no ja sem, ampak kontra kot bi morala. Vse ostalo pa je bilo samo bolje.
Seveda govorim o šoli. Vse skupaj gre samo navzgor. Čedalje bolj se kaže, da je to kar delam prav. Da je potrebno imeti v prvi vrsti vzgojenega psa, s katerim greš lahko kamor hočeš.
Mislim, da sem še bolj odprta z ljudmi in želim si, da bi bili ljudje do mene.
Žal mi je zaradi mojih kolegov, ki še vedno širijo neresnice o meni. Veretjno zato, da s tem povzdignejo sebe. A enkrat bom javno povedala za katerimi šolami in za katerimi inštruktorji popravljam pse - kako smešno, da jih večina govori neresnice o meni. Najbolj smešno mi je bilo, ko mi je brat povedal, da je sredi Bruslja zvedel, da pri meni pa tepejo pse. A ni dobr, da vsi to govorijo, pa nihče od njih ni bil nikoli pri meni. Ne da ne v šoli, ampak oni mene sploh nikoli v življenju še niti videli niso. Bo že res, da se za dobrim konjem vedno kadi.
Moj moto je vedno, da se vse dela na dolgi rok in tudi tole laganje se bo enkrat nehalo.

Včeraj sem dobila eno lepših daril. Vedno pravim, da ti življenje vedno nameni lepe stvari, če jih znaš videti in tole je več kot lepo.



Kaj me čaka v naslednjem desetletju? Bom kar lepo poštena. 20.2. bo Ajšika praznovala desetletje bivanja na tem svetu. Želim si, da bi bila ta punca še z mano, ker ni še njen čas. Rabim jo in pika!
Hočem jo še!



Drugače pa...leto ki prihaja po vsej verjetnosti ne bo tako lep, ker bom po vsej verjetnosti pristala na čakanju in potem na borzi. Ok, ja ni mi vseeno, po drugi strani pa....MOGOČE PA TAKO MORA BIT, da končno začnem tudi živeti od tega, kar počnem dobro!
Tako da...leto, ki prihaja bo leto definitivno da sprememb.
Kaj si želim....vemo, da je na prvem mestu Ajšika. Potem si želim eno , ki si je ne smem, ampak si jo.
Želim si, da bi bil tale prizor v moji postelji čim večkrat, ker to pomeni, da je bratec na obisku.


Želim si, da bi tisto kar sem letos naredila v drugo smer kot bi morala naredila v pravo. Da bi šola še bolje uspevala, da bi postala še boljša.
Da bi seveda bila zdrava in da bi bili ob meni tako luštni ljudje kot so letos.
Želim si, da bi mojim prijateljem uspelo tisto kar si želijo. Da bi nekateri spregledali.

Predvsem pa, da bi si znali vsi vzeti čas zase in za tiste s katerimi nam je lepo.
Eno sem dobila po mailu, ki mi je dalo misliti. Vzemi si čas za prijatelje, da ne bo čas vzel njih!

Naj bo to tisto, kar naj nam da mislit in zaradi česar si bomo drugo leto vzeli čas.