sobota, 26. december 2009

Jaz pa veeeeeeeeeeeeeemmmm

Danes sem zvedela v sekundi kaj si želim na stara leta. Običajna kava pri Azimu in fotrov klic, naj mu kupim križanke, mi je dokončno razjasili vse.
Niti pod razno nisem zaradi časa, ki je sedaj razmišljala o prihodnosti. Pot do črpalke pa je razblinila vse. Zopet en od tistih neštetih trenutkov, ki ti določijo življenje. Vidim rdečo, dam iz tretje v drugo, se počasi ustavim in dam v ler. Pred mano temnomodra opel corsa 1.2, še tista ta prva. Pogledam skoz njo na drugo stran ceste. Ob tem vidim na voznikovem sedežu starejšega gospoda in na sovoznikovem sedežu belo glavo, predvidevam da od gospe. Ko ju tako še kako sekundo opazujem vidim na zadnjem sedežu, da se premika kakšen centimeter rjavih pokončih ušes. Ker že predolgo stojijo se pokaže še smrček. Glavo proslini na voznikov zic in gospod se nežno nasloni nanjo. Prižiga se zelena in gospod počasi spelje. V sredini križišča kuža že leži na zadnjem sedežu in ven se vidi le par ušes.
Upočasnim svojo vožnjo - res je da gre tudi gospod počasi - da jih lahko še kakšno sekundo opazujem.
Ko sem zavila na pumpo sem si rekla. To je to! To si želim na stara leta!

No...ne vem sicer če bo kdo na sovoznikovem sedežu ali pa bo avto vozil kdo drug.

Na stara leta si želim, da bo lahko še dolgo vozila in da bi me do konca spremljal na zadnjem zicu nemški ovčar!