četrtek, 24. december 2009

BTC me ma rad

Vsaj upam, da me ima. Danes, dan pred praznikom sem imela dvakrat srečo. Zjutraj sem še sama sebe presenetila. 8.50 štart izpred službe, ob 9.30 sem bila že nazaj. Nakupila hrano v Šparu, šla po nova očala in si kupila božično darilo v drogeriji. Zjutraj mi je zmanjkalo mojega parfuma in ker je ravno božič, se lahko obdarujem. Če si dam še očala za darilo sem bila prav nič recesijsko skromna. 40 parfun, 80 očala...samo enkrat na leto je božič!

Edino kar se v moji službi ni spremenilo je.....da si še vedno znamo privoščit dobro hrano. In smo si, rebrca, pa perutničke, pa sirček, obvezno čebulo in ostale priloge. Po dolgem času mi je zapasalo piti. No, saj če mi ne bi sodelovec kar natočil 2 deci domačega terana, ga verjetno ne bi. Ampak....tako mi je sedel, da če ne bi vedela, da moram še vozit danes, bi ga še. Kje so časi, ko smo skrbi pili cel popoldne v lokalu čez cesto. Ko nisi bil odgovoren, ko nisi vedno mislil vse v naprej. Nič nam ni manjkalo. Itak smo bili peš al pa z biciklom, ko se ti je pilo, si pač pil.....da zdele popijem 15 borovničk - pomoje da umrem, če ne takoj, pa naslednji dan.

Ker je ravno božič in ker se mi je dalo, sem za kosilo naredila pohanga piščančka, pire in špinačo - moram brata nafutrat, da bo vedel kaj pomeni domača hrana.
Ko sem končno mislila, da je konec za danes....Alenka stroj ne dela...kako ne dela...piše gor F2. Berem navodila...F2 - niste pravilno zaprli vrat. Kva jih nisem....prokleti senzorji al kar koli že bi to bilo. Vse zbrišem, vse pregledam, vzamem šravfenciger, vse prešravfam kar se je dalo....še vedno f2..

Ma klinc vse skupi, da ti pralni stroj crnkne na božični večer, ko še najmanj 4 dni ne bo serviserja naokol. Ni drugega kot v avto in gremo po novega. Ta ima sicer še 3 leta garancije, samo...kaj mi to pomaga, če rabim stroj. Brat rabi cunje, psi prabijo cunje, jaz rabim cunje,......Mercator je čez cesto...ne it v mercator, tut če je čez cesto, ker njihove cene so...ubijlske!
Ni drugega kot ob štirih na božič pičit v BTC po nov stroj.
Hvala ti BTC, ker spet ni bilo gužve in sva bila v 45-tih minutah z novim strojem doma.

Božič me bo ubil...pa na gužba v BTC-ju ampak hrana....