torek, 30. julij 2013

O ja, za njih pa vstanem tudi pred osmo zjutraj


Zadnji mesec in pol sem vstajala 3x na teden pred osmo. Zame popolnoma sredi noči. A mi nekaj časa ne bo več treba, saj smo danes končali s prevzgojo.
Jimmy in Flek sta samo še na papirju nevarna, v realnosti pa nič več.

Današnji izpit na koncu programa je bila formalnost, ki jo moramo narediti, vse ostalo smo naredili pred tem.
Vesela sem za Fleka, ki je že gospod v letih in me je zanj, zaradi vročine resno skrbelo. V bistvu sem samo zaradi njega vstajala tako zgodaj in vedno sem pomislila, da bi še prej.
Jimmy itak hodi v tečaj, tako da ga bom še dolgo imela ob sebi. Je bil pa Jimmy prvi pes, ki je istočasno začel z energijsko osteopatijo, kjer so rešili njegove telesne probleme. In Jimmy je po kombinaciji obojega res čisto drug kuža:) Prav žal mi je, da ne bo smel biti brez nagobčnika.

Najbolj od vsega mi je všeč to, da sta se oba lastnika sprostila in da sta danes dobesedno čebljala cel sprehod, se smejala in čisto pozabila, da sva zadaj še dva, ki ju ocenjujeva.
To je tisto, čemur je namenjen program. Ne psu, ampak človeku. Da se spremeni, da začne drugače gledat na svet in na svojega psa ter posledično tudi nase. Da se pri tem sprosti in začne uživat.

Če ne bi bilo tega, potem ne vem če bi še vztrajala pri izvajanju programa, ker ne bi videla smisla v njem. Tako pa z vsakim novim parom, doživim lepe stvari, ki spremenijo vse tri. In le to šteje.