četrtek, 18. julij 2013

Lep teden

Tokrat sem si poletje res splanirala na izi. Počasi si že zaslužim, da skoz ne delam :)
Počitek je vedno čas za nove ideje in nove načrte.
Ker vidim, da konkurenci zmakuje idej, moram spet kaj novega narediti, da bodo še vedno zanimivi. Ja, prav z namenom sem spet malo žleht, ker me njihova kreativnost v poimenovanju tako zabava, saj vedno pride takoj za mojim in šmet, je isto kot moje. Vsaj ime za določene tečaje imamo isti - to je dobr, da ljudi ne medemo:).
Ampak ponaredek je le kopija originala....
Ta teden smo imeli vodni teden, saj je poletje in prav je tako.
V sredo smo spet odšli do bljižnega jezera, kjer smo uživali v miru...doker nas niso preglani lokalni prebivalci.
Danes smo šli z mladički v Savo. Po poti do tja lahko naredimo vse, kar potrebujemo. Izkoristi možnosti, ki so ti dane :)
Tudi konji se hodijo hladit

Finale današnjega dne in tudi tedna je bila senior liga. Končno, smo preizkusili našo strokovno prebarvano palisado. In....bila sem čisto vesela, ker so vsi šli čez njo.
Še najbolj vesela pa zanjo :)
 Sem že dobila od nekaterih, da ona ni seniorka- res ne. Ona ima samo portekcijo in je pač povsod kjer se kaj dogaja;)
Tudi naša velikanka Bela je šla čez.
 Danes je bila prvič na tako nizki višini. Palisada je bila narejena za Ajško. Torej je stara že 12 let in še vedno dela tako, kot mora. Ko je nekaj narejeno z ljubeznijo, je narejeno za večno.
Seniorji so postali v bistvu eni športniki, saj smo vsako uro aktivni. To je mogoče del začetka nečesa, kar bi se moralo že zdavnaj zgoditi, pa ni bilo volje ali pa časa to naredit. Mogoče je počasi čas, tudi za to. Važno je, da vsi uživajo pri tem.
Ljudje smo včasih res malo smešni. Nihče ne upa direkt vprašat, imajo pa zgodbe. Saj vem, da si vsi želijo, ampak včasih pač kakšna zadeva ne gre tako, kot si jo želimo. Ni čas pravi, ali jo pa narobe vidimo. Važno je, da se imamo vsi fino.

"Pričakovati, da bo svet pravičen do vas, ker ste dober človek, je podobno kot pričakovati, da vas bik ne bo napadel, ker ste vegeterijanec." Dennis Wholey
Tole ne  velja za moje, ki veselo čebljajo stvari, ki niso take kot mislijo da so ;)

Zapisano velja za vse, ki nimojo idej in jih potem raje povzamejo/prevzamejo od drugih in jo prodajo za svoje.