sreda, 6. marec 2013

Tema ni za mladičke

Ker grem v soboto na seminar, sem skupine mladičkov imela včeraj in danes zvečer. Sposodili smo si parkirišče, ki je osvetljeno. Ampak ni to to. Piščančki mali takrat papajo in potem gredo spat.
Prav videlo se jim je na začetku, da jih ni ravno všeč.
Saj smo lepo delali, v bistvu smo pri obeh skupinah naredili ogromno. Ampak res tema ni za mladičke.
Biološka ura je tista, ki jih takrat ne pusti razmišljat.
Izjema potrjuje pravilo in tokrat izjemoma, ker nam je prej ure odnesel sneg, smo imeli tako.

Izobraževanja,...danes se moram začeti učit, ker sem dva dni porabila za seminarsko, ki je nisem uspela narediti prejšnji teden.
Sem jo, malo pred tretjo zjutraj oddala. Imam dober občutek, ker je napisana tako, da se ji ne da ugovarjat. Dejstva so podkrepljena s podatki.
Tale nov predmet. Saj bo, samo neki me ovira pri začetku. Sem mislila, da razmetana miza. Pa kot kaže ni to, ker je pospravljena v nulo. Oknov ne morem pomit, sem jih zadnijč zaradi seminarske, za sestat je prepozno....kaka škoda, da imam samo še ta predmet, ker nikoli drugače ne pospravim toliko naenkrat.
V soboto me čaka še eno izobraževanje, to ni formalno je pa izredno uporabno.
Zadnjič sem sprobala nova znanja na psu in je pomagalao. Celo tako, da se je na koncu totalno nakuliral in mu je bilo čisto vseeno za vse ljudi in okolico, ki mu je še uro nazaj predstavljala problem.
Znanje se kopiči, izkušnje nastajajo. Sedaj moram samo še zavestno začeti verjeti, da to res je to, da to lahko večkrat uporablim. Priznam, da nezavedno to sedaj kar že delam po malem in se potem čudim, da je tko na izi šlo.
Spremembe so naša stalnica in stalnica je naše življenje.