petek, 8. marec 2013

Spet me lovi preteklost

Spet se mi je zgodilo to, da sem se srečala s preteklostjo. Na prejšnji stopnji sem se srečala s prfokso iz preteklosti, ki je v meni naredila, kasneje dokazano, čisto brezvezno blokado.
Tokrat ni faktor blokade človek, ampak predmet.
Metodologija družbenega raziskovanja
Še dobro, da ga imam sedaj na koncu, ker če bi štaratala z njim, bi verjetno bila na tem, sploh ob tem kaj vse se je dogajalo na začetku, vrgla puško v koruzo in šla-
Ker pa je to moj zadnji letošnji predmet, sem sicer naletela na oviro, ki se ji reče statistika. Samo da sem prebrala SPSS in metode raziskovanja, mi je padla tema na oči. Pa še skoz se eni FDV-jevci pojavljajo v literaturi...bljak, res ne maram statistike in ta je bila ena ključnih, zaradi katere sem pustila FDV.
Ampak, tokrat sem starejša in vem, da je težava samo v glavi in je v resnici sploh ni.
S tem sem se spopadala tako, da ne čakam, da mine, ampak tako, da se tole naučim in grem. Itak ne bom tega nikoli v življenju rabila, ker s tako velikimi vzorci, a bi za statistiko rabila program, ne mislim delat. Tudi že v naprej zbrane podatke, težko da bom rabila in jih obdelovala. Če pa že, pa predvidevam, da bo to takrat, ko bom imela toliko denarja, da bom to raziskavo lahko tudi plačala.
Zato ni drugega, kot da pihnem v tole steno, ki se podira po koščih in grem koncu naproti:)