sobota, 16. marec 2013

Tako lep dan, kot je bil danes, takoj ponovim!

Take dneve imam rada. Sonček, sonček, sonček.
Tečaji so bili številčno malo okrnjeni, pa kdo bi jim zameril, če je bil tako lep dan. Itak, pejte smučat, pejte na izlet. Tak dan se mora izkoristit na polno.
Jaz sem ga, kar se spet pozna na mojmu obrazu, ampak saj se bom počasi navadla, da si ga moram namazat.
Včeraj sem že pofotkala Bajko med zvočnki, ampak mi je uspelo zamenjat format slike in mi seveda slik ni prebralo na com. Mi je res žal, ker danes so bili zvončki še zaprti in niso tako lepe slike.
So se pa potem odprli, ko smo imeli šolo.
Tamali tamalčki, sploh niso več tako mali.
Taveliki mladički so že res veliki

Ampak nam gre pa čedalje bolje.
Zadnja skupina zimskih uric je pa res že počasi čas, da jih konačamo, saj zima in tole ne gre skupaj
smo si pa zato kuliso sposodili
Naj še jutri zdrži vreme, da bom lahko imela še en dan lepe šole.