nedelja, 10. marec 2013

Se da pomagati psihično psu (in vodniku)?


V svojem delu se srečujem z različni psi in njihovimi psihični stanji. Je pes res ogledalo lastnika? V velikih primerih je tako, predvsem ko govorimo o nestabilnih, živčnih, hiperaktivnih psih. Pes nujno potrebuje red in stabilnost. Človek, ki ima težave že pri vzpostavljanju ravnovesja v svoje življenje, bo imel pri psu še večje težave.
Da se spremeni pes, moramo najprej spremeniti človeka. Saj ne spremeniti, da je sedaj namesto blond, rjav namesto da je suh, postane okrogloličen.
Ne, s človekom je potrebno delati, da bo imel moč spremeniti sebe in spremeniti psa. Spremeniti svoje navade, ki ga ovirajo pri življenju in s tem delajo blokado tudi do psa.
Vzporedno, pa je potrebno delati tudi s psom, kajti če si en drugemu ne pomagata, uspeh pride veliko težje.
Kako lahko delaš z obema, tako lastnikom kot psom.
Uporabiš Reiki ;)
Z reikijem sem se srečala lani z Bajko, ko je ob priznanih metodah prišla do ene stopnje, potem se je pa ustavilo. Zato sem, po spletu naključij, ker sem jaz potrebovala energijo, da sem lahko zdržala tisti tempo, spoznala Reiki. Najprej je terapije delala Jana . Januarja sem šla na seminar za Reiki I stopnje in od takrat naprej ga delam na Bajki sama. Prenesla sem ga tudi na pse na poligonu in res se dogajajo spremembe. Predvsem pri individualnih urah, ko lahko delam z enim psom, je rezultat toliko bolj opazen na psu.
Danes sem naredila še Reiki II stopnje, saj je to postala moja stalnica in se stvari res drugače odvijajo.
Delati z univerzalno energijo, ki jo psi čutijo veliko bolj kot mi, je v pomoč psu, da gre hitreje in lažje čez težave, ki smo mu jih naredili ljudje s svojimi zavednimi - največkrat pa nezavednimi čustvenimi stanji.
Zato bom v prihodnje imela tretmaje za oba. Lastnika in psa.