torek, 19. marec 2013

Sončekkkkkkkk

Ko je dan prej minus in sneg, nekako ne dojameš, da je zunaj sonce in 10°C. Pa je bilo točno to. Sonček in, no ni bilo ravno toplo, ker je pihalo, ampak si ga pa čutil, kako greje.
Pomlad na poliognu je pravljična in tako mi je žal, ker bo letos kratka
No, brez Bajke ne gre:)
Se spomnite septembra tega filmčka? Ko so nogice se premikale le na pol zavestno, še vedno je hodila po prstikih.
Takrat si res nisem mislila, da bo tako dobra, čeprav sem si tako želela. Takrat mi je bil cilj, da punca shodi
Sedaj hodi in skače, in skoraj jo nič več ne ovira.
Da se vrnem nazaj na pomlad na poliognu.
Tudi tulipani že prihajajo
Ampak najlepše je vedno tisto naravno, kar je tam brez posega človeka.
Ozadnje, ne ona :))
ja vem ogromno slik. A te bodo za tiste dni, ko ne bomo več vedeli kaj je sonce in kako zgleda.
Bajči ima res prevelika ušesa, na vsaki jih porežem :(
Evo jih cele:)
Moja golohrbta punca
To drevo mi je pa vedno fascinantno, tko prav moram mu poklonit pogled in spoštovanja, kerse mu vidi da je že veliko videl, slišal in doživel.
 hahaha, kot kura ki vali jajca je na tej fotki:)
Dost njenih slik, o sončku in pomladi govorimo :)
No, pa saj po vsem skupaj je to ti bajkina pomlad:)
Pomlad..čas za začetek ali pa konec. No, brez konca ni začetk, in začetka ne brez konca.

V kateremkoli obdobju že ste, samo da je pomlad, samo da sije sonce in da nam je vsem toplo.
Glej in boš videl, poslušaj in boš slišal...začetek ali konec...vse je del procesa .....procesa začetkov.