torek, 26. marec 2013

Reiki tretma na Bajki in mucu

Bajka in muc sta redna uporabnika mojih novih veščin in znanj.
Ne delam ravno vsak dan, baje da to tudi ni dobro, dobita pa vsaj 3 tretmaje na teden. Čeprav priznam, da ko ležita zraven mene, naredim tako enega na hitro, ker sta že tam.
Danes je bila na vrsti Bajka, ker ji probam s pomočjo reiki spodbuditi rast dlake in pa naredim ji splošno terapijo. Prav smešno mi je bilo, ker je ležala v postelji in ko sem prišla k njej je mahala z repom in bila vsa živa ter mi talala lupčke. Ko sem ji položila roke na področje brahialne čakre, se je takoj umirila in samo zaprla učke.
Tudi pokaže kdaj ima dovolj in ali bi še kje, ker se obrne tja in se nastavi.
Muc pa tudi, se čisto previdno postavi k meni in čaka ali bom delala na njem ali ne. Včasih se mi zdi, da prav pride malo povprašat, če bi mu kaj naredila.
Ko začneva delat se popolnoma umiri in tudi prede z drugačnim glasom.
Prav zanimiva sta oba.
Komaj čakam, da zaključim s faksom, da svoj čas usmerim v to in v poglabljanje svojega znanja.