ponedeljek, 4. marec 2013

Kako ljudem ni jasno, da je dom nekaj kamor kar ne prideš tako

Zadnje čase je že kar nekaj ljudi prišlo lepo pozvonit na vrata mojega doma, ker bi malo pokazali kužka in se pogovorili. (Najboljši so tisti, ki mi pridejo s samci, ki seveda preščijejo vse, kar se poscati da)
Na nijhovo žalost vedno neuspešno. Ali me ni doma ali pa se mi ravno mudi kam.
Najboljši so tisti, ki pridejo dopoldne, ker mislijo, da saj imam čas. Ne nimam ga, ker imam stranke, pa tudi če jih nimam, imam takrat svoj prosti čas.
Če najdejo moj naslov in hišo, ki je ne najdeš ravno lahko, ker te še gps pripelje do sosedov, potem najdeš tudi moj telefon in lahko prej pokličeš.
Še bolj zanimivo pa je, da vsi, ki tako pridejo, dobijo mojo telefonsko pa jih bolj malo pokliče - do sedaj le en.
Nedavo tega, sta me dva celo čakala na dvorišču, ker so jim povedal, da sem doma, ampak sem v kopalnici in da ne morem pridet takoj. Super, celo tako prijazni so še ljudje, da se lahko stuširaš, obrišeš in oblečeš. Samo si je potrebno še zobe umit, pa lase počesat, pa ....
In ko prideš dol in rečep da naj te pokličejo, te čukasto gledajo, a nimate minutke za nas. Ne nimam, na polignu me čakajo ljudje, ki so naročeni. Najboljši odgovor je bil...ja mi smo vas pa čakali...ja in? Ali vam ni nekdo povedal, da ne morem, vam dal vizitko in vam povedal da imam stranko na poligonu?
Res sem arogantna, samovšečna in sama sebi dovolj. Res sem čudna, ker moram pa še kaj naredit, kar imam za narest. Ker res ne planiran, da bo nekdo prišel k meni domov in bom vse ostalo spustila iz rok.

Zopet sem danes nekoga razburila, ker sem čez vikend delala in me ni bilo doma, ko so me iskali. Pripomba o tem, da se ne pride kar domov malo pokazat, je bila razumljena kot moja arognaca. Tudi prav, če je temu tako.
Ma ne vem, a ko avto kupujete greste kar k prodajalcu prej slučajno malo domov?
A predno greste k mesarju, greste tut kar malo k njemu domov?

Počasi bom morala spet v strcuno po tavelik nakup...pa me mal skrbi, ker nimam časa vseh obiskat prej.

Ljudje res mislijo da si lahko privoščijo vse in da lahko zato, ker nekdo opravlja neko storitev, kar hodiš k njemu v njegov dom?
Malček se bo treba vprašat kje je meja do kje se še lahko ljudi spusti. Moja meja je moja ulica. Točno tam kjer se razcepi pot proti poligonu. Od tam naprej se gre lahko samo še na poligon. Proti mojemu domu gredo lahko le tisti, ki so tja povabljeni in ok se zmotijo, ko so naročeni na poligon.
Če je to težko razumet je res bolje, da niso v moji šoli.