sobota, 13. avgust 2011

Zadnji prosti vikendi

Ta vikend je moj zadnji letošnji prosti vikend. Naslednjega bom že delala, potem grem pa na seminar.
Kdaj bo naslendji. Ko bo dež. Kdaj bo uradni naslednji prosti vikend? Po 6 decembru. Zato si bom čisto resno vzela prosti vikend. No začel se je dobro.
Opazovanje srnice. Čeprav priznam, da me malo skrbi za tole punco. Tako majhna je, da sem na začetku mislila, da je zajc. Ko sem bolje pogledala sem videla, da je srnica. Upam, da je samo letošnja in da ni bolna.

 Ko se je začela premikat, mu je bilo dokončno jasno, da je srnica.
Dnevni oddih na novem kotičku za počitek je postal že rutina.
Tu spodaj je vse drugače ;)

Ko zapiha veterček, se to darilo spremeni v zvok morja.
Novega imamo, upam da bo ta zdržal malo dlje.

Prosti vikend..še jutri, potem pa zavihat rokave in veselo na delo.