torek, 9. avgust 2011

Še zaključek - povedati doma

Ker sta prišla z dopusta, je bilo potrebno starše seznanitit s tem, da sem zamenjala službo. Seveda sta bila malo skeptniča že pred dopustom, saj sem bila zelo veliko doma.
Danes sem ubrala taktiko s poligona, ko imaš opravka z agresivnim psom. Kako spremeniš psa. Tako, da si vedno hitrejši od njega. To pomeni, da moraš znati dobro opazovati in predvidevat. Ker le tako lahko zmagaš ti in ne on.
To isto sem naredila danes doma. Točno sem vedela kakšna bo reakcija mame, zato ji sploh nisem pustila do besede. Prekinila sem jo že, ko je želela zajeti zrak. Ko je videla da ne bo šlo, je začela poslušat.
Pogovor je minil tako, da sem govorila in da sta me slišala. Pristop se je obnesel. Predvsem pa še enkrat velja. Če veš kaj delaš in če stojiš za tem z argumenti in močnimi dejstvi je vse lažje. Če tega vsega ni, potem ne moreš nastopiti samozavestno in neomajno.

Jaz sem vse to imela, zato se je izteklo tako kot se je. Dobro in presenetljivo mirno.