četrtek, 4. avgust 2011

No, pa mam!

Ko je človek utrujen, dela napake. Pa sem jo, tako ki zelo boli. Nisem gledala pod noge in avuč noga je klecnila. Tla niso bila ravna in če stopiš na rob kjer je razlika, pač klecneš. In sem. Sedaj pa boli. Povito sem imela, namazano imam sedaj. Zateklo ni še veliko, ker nima časa, verjetno gre ponoči v led.
Vseeno pa je današnji dan uspešen.
Spet nisem naredila tistega kar sem mislila - dokončala diplome, sem pa nenapovedano urejala poligon.
Imamo nov kotiček za druženje. Najbolje pa je, da se s ceste skoraj ne vidi. S ceste se ga res ne vidiš, moraš priti že dovolj blizu, da vidiš.

Vreme je spet krojilo popoldne, kar je ok, ker ne vem kako bi s tem gležnjem speljala šolo.
Ne glede na to, kako me boli, danes nimam več opravičila. Noč je hladna in diploma se mora končat.