sreda, 3. avgust 2011

Še vedno delam

Delavna vnema me še kar ni minila. Samo intenzivnost se je zmanjšala. Prvič zato, ker ni več toliko dela, drugič pa zato, ker me koleno tako boli, da nič več ne pomaga pri lajšanju bolečine. Seveda vem, kaj pomaga. 10 dni počitka. E, tega pa ne more bit. Tako da bo koleno kar lepo morala preživeti in se navadit.
Danes sem prvič v življenju vzela v roke kosilnico. V bistvu sem želela pokositi le del potke, po kateri hodimo. Potem pa je postalo luštno - ta vzorec vedenja se mi čisto preveč ponavlja - in sem pokosila vse. Konec koncev je prav lepo okoli hiše, če je pokošeno.
Spet je vroče nazaj in dobro, da je na poligonu senca. Psici sta polni energije - se vidi da se zjutraj naspimo.
Bajka v svojem elemetnu
Všeč mi je, da se znata še vedno skupaj zaigrat. Seveda nimam ob sebo fotikiča takrat, ko se res igrala in uživata kot mama in hči.
Ajšica...ja pri bremzanju se ji pozna, da se zadnji del sesede in da je nogice ne držijo. Ampak se takoj postavi in teče naprej. Da ji zato ne bi metala žogic? Ni šans, naj punca uživa dokler lahko!
Pravijo, da ljudje ne znamo živeti. Saj sem človek, a ne? Vzamem si čas zase in za svojo dušo. Napolnim si baterije in prepustim se naravi. Očisti me sama. Ona že ve kako.