sobota, 6. avgust 2011

Lahko gre v vezavo

To je pisalo v mailu! Ne morem verjet zakaj sem izgubila 3 dni in danes res skoraj celega. Jaz sem vse grafe videla v različnih barvah, moj menotor pa ne. In najprej sva rabila 2 dni, da sva prišla skupaj, da se ni razumeva, po današnjem klicu sem si pa le poslala vse skupaj na fotrov računalink in lej ga zlomka, res ni barv. No pa je šel dan, da smo dobili barve. In sedaj je vse ok. Moj mentor je res fantastičen, saj sva lepo stalno sodelovala. Jaz njemu ponoči pošljem, on mi že zjutraj odgovori!
Tako, sedaj je to za mano.Jutri si vzamem frej, potem pa moram močno pljunit v roke, da poravnam svoj dolg.
Komaj čakam ,da bo vse za mano, ker bi rada delala že kaj drugega. Ampak vedno si pa vzamem čas, za meni ljube stvari.
Opazovati igro narave ob mešanju barv:
Si vzamem minutko za muca
Tale danes ziher zmaga ;)
Ta buča pa ni daleč za njo ;)
Za to, da ti je lahko lepo ne rabiš veliko. Le vedeti moraš kaj je tisto, kar ti nudi užitek. Malo miru in tišine