ponedeljek, 1. avgust 2011

Kaj vse lahko narediš v 2 dneh

Diploma je oddana in tudi že potrjena, kot nekaj posebnega. Jeee, kako pa naj bo drugega, saj je moja.
Malokrat pišeš diplomo tako osebno vpleten, kot sem jaz v svojo.
In ker ti takrat, ko je že vsega konec začne delat psiha, mi seveda v soboto ni uspelo zaspati prej, predno se je naredil dan. Tako, sem spala slabe 3 urce in sem bila že pokonci. Dan, sem si sicer zamislila čisto na izi. Itak, da se potem nikoli ne izteče tako.
Po visoko intelektualnem delu, me je prijelo tisto surovo fizično delo. Odločila se se spucat garažo, ker je bilo potrebno sprobat novo krtačo, katero sem nabavila za višek pik. Vse sem že pripravila, začela nosit stvari ven, ko sem videla oz. dojela, da imam v garaži tudi tendo, ki gre v pesjak. Super, saj ne more biti tako težka. Nekako sem jo na pol zvlekla ven, jo še podprla s pručko, da se ne zmoči med tem, ko bom delala. Napeljem šlavf, montiram krtačo. Napolnim polnilo za čistilo in odprem vodo. In špricne. Seveda, direkt v mojo glavo. Če dobro ne zašravfaš, si moker. Pošteno mokra sem še z večjo ihto začela drgnit. Moram priznat, nakup je bil dober, samo čistilo gre pa hitreje v nič kot se pa jaz premikam. Pridem do sredine garaže, ko se začne bliskat. Ne mine sekunda, ko začno padat kaplje, super....in kam naj dam sedaj vso kramo. Kosilnico v pesjak pod nastrešek pred kočo - gre.
Tenda...nič, tenda gre v hišo. Ampak kako. Iz potplata potegnem moč in jo nesem v bajto. Kaj drugega kot da jo po stopnicah spustim dol. Ker kreten se je odločil, da bo v pesjaku 3 metrska tenda. Moram jo porinit čisto dol, ker imam še bicikl, ki ga je treba dati pod streho. Tenda, stopnice, a se bo zlomila? Mora biti fiksna, ...rata mi vse. Celo pomijem garažo. Grem okoli hiše do vrta, da vidim ali imam paradajz za kosilo. Odtok, narejen tako na provizorij je zamašen in ne požira deževja. Akcija....probam vse živo, da vse skupaj odmašim, pa ne gre. Spomnim se na darilo, ki bi ga morala dobiti Barbi - oprema za roštilj. Tam so ene dolge vilice, mogoče pa pridem čez. Tudi te niso pomagale. Spomnim se, da del nečesa ne bom porabila in ta bi lahko bil pravi. Res je bil, prežokala sem blato, da je začela voda na drugi strani tečt. Vilice sem vseeno porabila, da sem odstranila navlako zadnjih let. Super, odmašila zamašen odtok. Kaj se da vse narediti, ker imaš preveč intelektualnega dela.
Nauk dopoldneva je, da je veliko lažje tendo spravit v hišo kot iz nje. Skoraj sem spustilo dušo. Da bi prosila sosede za pomoč - ne, saj lahko in zmorem. Garaža je bila pomita, odtok odmašen. Ker je nehalo deževati, sem pomila še dvorišče. Če je poletje, se moraš igrati z vodo, če že nisi kje ob vodi.
Dan bi se moral nadaljevati na izi. Malce popoldanskega spanja in spet sem se zbudila nafilana z energijo. Tudi enourni sprehod me ni umiril. Jutri grem končno k Barbi na obisk. Spodobi se, da dobi tudi ona darilo, ker za stanovanje dobil darilo, katerega sem pol uporabila v čistilne namene. Dobil žar. Kaj pa ona ...jajca imam, moko tudi, gremo pečt. Ker bi bilo prehitro vsega konec, sem se odločila da ne bodo samo kokosove rezine, ampak še rumove kuglice. Super pa je šel popoldne in večer. Grem na fb kjer jo srečam in povem, da jutri definitivno končno pridem. Nekaj mi ni dalo miru...nekaj še imam za naredit. ura je enajst zvečer. Damo malo probam, da vidim kako gre.
Doma imam šmirgl papir in lak za parket. V moji sobi je bila pluta po vsem tem času kar sem notri že boga. Drugače je ok, le na dveh mestih lahko kar vidim obris psa. Seveda tam ni bilo več laka in pluta je imela že čudno barvo in vonj. Pa sem šla. Firbc me je popeljal na kolena. Vzela šmirgl papir in porbala. Vauv gre, in to celo odlično. Padla sem v tako vnemo, da sem imela ob 3 zjutraj vse pobrušeno in pripravljen za lakiranje. No, tega ne morem narediti takoj, samo moram it spat.
Jutro, v nedeljo. Hitro s psi ven. Pridem nazaj. še enkrat posesam in vzamem mačka ter lak. Probam. Noro, kar sam teče in lakira. Kje je un tipičen vonj, ki ti zmeša glavo in pospeši utrip. Ni vonja po laku!
Soba je bila tako hitro končala, da sem bila kar malo razočarana. Hočem it na kavo, ko mi uč pada na prag sosedove sobe. U tole je pa tudi že malo načeti....šmirgl papir, sesalc, mačke in lak. Pa je bilo končano! Sedaj sem res morala dati 3 ure mir, ker toliko rabi da se posuši. Grem na kavo. Pridem nazaj in grem pofirbcat kako se suši. Ma več kot dobro. Pokličem Barbi, da pridem. Ker je še v trgovini imam spet čas. Stopnice....v načrtu je bila samo ena, ampak ena ni nobena. Spet. Šmirg papir, sesalc, maček in lak. Vse narejeno, grem k Barbi. Pridem nazaj polakiram vse še enkrat. Minejo ure lak se posuši in končno bi šla lahko spat. Zaspana, zmatrana, vse me boli. Spat...ne morem. Preveč zmatrana, da bi lahko zaspala. Ne pomaga ne konjska mast, ne tuširanje sredi noči. Ne morem in pika, ker me vse boli. A res, Pol hiše sem na roke pobrusila, le od česa me vse boli. Proti jutru le zaspim, pa ne za dolgo, ker sem imela šolo.
Kaj vse lahko človek naredi v dveh dneh....Saj ni dobro, da naredi toliko, ker ga potem vse boli in to tako, da od utrujenosti tudi ne zaspi.