sreda, 10. avgust 2011

Revija Kužek

Na naših tleh se je pojavila nova revija Kužek. K sodelovanju so me povabili že pred prvo izdajo, vendar sem si vzela čas za premislek, ker me je zanimalo kakšna revija bo to. Konec koncev si ne morem privošlit pojavljanja v kar nečem. Revijo sem dobila na dom in bila prijetno presenečena. Poslala sem jim mail s pohvala in zmenili smo se za sodelovanje.
http://www.kuzek.si/strokovnjaki-odgovarjajo
Kot strokovanjak za kinologijo, bom odgovarjala na vprašanja povezana z vzgojo. Upam, da bom komu odprala oči in pomagala pri težavi.

V naslednji številki naj bi bil objavljen tudi moj članek o problematičnih psih, upam da bomo tudi tu našli skupni jeznik in bomo imeli trajnejše sodelovanje.
Vsakakor začetek je in vesela sem zanj.

Je pa to sodelovanje prineslo težavo. Rabijo mojo sliko. Mojo!! Nimam svoje slike, ker sem vedno za aparatom. No, ša sem prijela navodila v roko in šla brat kako se vklopi samosprožilec. Če drugega ne, sem po več kot letu dni vzela v roke navodila. Ne, nisem še našla čas za njih. Ko diplomoram ga bo morala!
No in smo šle na poliogon
.
Zgleda simpl, pa sploh ni bilo.
tekanje gor in dol. Ker pač moraš naštimat aparat in potem lavšam med psici, ki se seveda prestavita, pa kako jima dopovedat naj gledata v fotkič in škljoc, je potekel čas. Izbrati je bilo potrebno eno in ta se mi je zdela najboljša.
Škoda, ker jo na strani od revije popači. Pomoje so jo preveč zmanjšali.
Veliko lažje je slikat, če si na ddrugi strani.