petek, 15. april 2011

Uspešen teden

Po dolgem času sem res izkoristila dopust za stvari, za katere prej nisem imela časa.
Ta teden je bilo res veliko narejenega. Najprej na poligonu in potem še doma. Ma ne toliko doma, kot v mojem avtu. Po dveh letih sem se odločila za generalno čiščenje notranjosti, kar je vključevalo tudi pranje prevlek.  Dati prevleke dol, je vedno riziko, ker ne veš kako bodo šle nazaj gor. Moram reci, da si od včeraj in danes naprej, veliko bolj zaupam, ker sem lepo vse naredila sama.  Če bi človek od nekdaj vedel, se ne bi mogle učiti iz izkušnenj. Zadnje pol leta se itak samo učim oz. spoznavam resnico o ljudeh in ena izmed resnice zadnjega dne je bila, da ..ne rabiš pomoči za stvari, ki se na prvi pogled zdijo težke.
Danes sem ugotovila, da lahko snameš sedalo na zadnjem sedežu. No, saj če dobro pomislim je bilo sneto že od prvega oblačenja,  od danes naprej ni več.
V šoli pa....balzam za mojo dušo. Danes sem zopet dobila potrditev, da sem to, kar sem želela biti. Dobra :)
Le en teden po koncu igralnih uric, so se psi igrali lepo in ni bilo več ne renčanja ne grizenja.

Tole je bilo pa res že zezanje psov....
Letos se mi dogaja to, da dobivam tečajnike iz drugih šol, ki so tam nezadovoljni. Včasih so vstrajali v tečaju, sedaj ga prekinejo in gredo drugam. Tako je tudi prav!  To, da vstrajam pri klasiki je definitivno moja prednost. To, da naredim izdelek zanesljivega psa, pa moj renome.