sreda, 6. april 2011

Sreča je na strani pogumnih

Danes sem imela napovedan sestanek. Na žalost je bil napovedan tako, da z mano ni mogel iti človek s katerim sem želela it.
V glavi sem se že pripravila kako in kaj bo. Ob pol enajstih sem naročila, da grem na malico. Vse tako, kotmora bit. Pokličem kaj je za malico -  dunajc in tenstan krompir. To je hrana za zmago!. Odprem 24 ur.com. Ni mi v navadi, da bi kliknila na horoskop. Danes sem in sem prebrala tole:

Dnevni horoskop:
06.04.2011
Danes boste prišli na svoj račun. Čutili boste globok notranji mir, zdelo pa se vam bo, da ga ni cilja, ki ga ne bi mogli doseči. Nadvse pozitivni boste, zato boste tudi zaželena družba. Tudi v službi boste nesebično trosili vašo energijo. Če vas čaka nek poslovni sestanek, boste partnerje lahko prepričali v kar boste želeli

A je lahko horoskop boljši kot je ta? Ne, ne more bit.
Odpravim se na zmagovalno malico. Ne vem, če sem odrezala dva koščka dobrega dunajca, ko mi je zazvonil telefon. Klical me je moški, ki si ga zadnji čas najbolj želim. Klical me je ravno takrat, ko sem ga najbolj rabila in povedal mi je točno to, kar sem najbolj potrebovala slišat. Prišel bo! Yes!!!!
No in je prišel. Seveda mu niso dovolili, da je z mano. Ampak, ko sem prišla po pomoč, je naredil to kar je bilo potrebno. Povedal kar jim gre in zaradi česar sem želela, da je z mano.
Sedaj upam, da jim je jasno, da se ne bodo več zezali z mano. Kaj bo....vsekakor tako kot mora biti. Če ne bo, bo pa malo kasneje.
Sreča je na strani pogumnih in pravica vedno pride na dan. Če ne danes, pa čez 5 let. Če jo hočeš doseči, jo boš!