sobota, 2. april 2011

Pasja šola v živalskem vrtu

Pasja šola je lahko tudi v živlaskem vrtu. No, del pasje šole je tudi obisk živalskega vrta. Pse moramo naučiti tudi to, da se lepo obnašajo v čisto čudnem okolju.
Danes sem se prvič zavedala, da v bistvu grem s tečajniki v živalca, ampak...moji tečajniki so tako pridni, da jim lahko zaupam in da lahko delajo čisto sami vse, saj vedo kaj smejo in kaj ne.
27 psov je bilo v živalsem vrtu. Pa niti enega laježa. Nič. Le ena velika atrakcija za obiskovalce in velik ponos za mene  :)
Ko sem slikala ta novo žirafo, sem pogleda kje so tečajniki. Videla sem vzgojene pse, ki so lepo šli mimo igrišča z otroke. Tukaj sem vedela - ja, to je to. To je tisto, zaradi česar sem tečna na poliognu. To je to. Psi gredo lahko kamor hočemo.
Kaj so si drugi mislili o nas?