sreda, 22. december 2010

Zato

Draga Alenka !

Bliža se konec leta in začetek novega. Upam, da se bomo tudi v naslednjem letu srečevali, saj druženje s tabo je res nekaj posebnega.

Mojo moro, strah, nesigurnost …. Ti je uspelo odpraviti, spremenila si me, postala sem bolj ...odločna, sigurna sama vase in v svoja dejanja. In tako, kot sem se sama spreminjala se je spreminjala tudi Saya.
Iz negotovega, neposlušnega psa, že z znaki agresije se je spremenila v pravo lepotico, ki tu pa tam še vedno ne posluša, vendar je iz grozljivke nastala BAJKA.




HVALA ti za ves trud, vse » brce v rit «, vse težke besede, ki so pripomogle, da sem šla na pravo pot.



HVALA za potrpežljivost in prelepe dni preživete v tvoji družbi.

Ostani takšna kot si

Prijateljstvo je zlata vrv,
ki lahko se pretrga,
lahko se znova sestavi,
a vozel prijateljstva, vendarle ostane



Ines in Saya
No, zato verjamem, da delam dobro in da se dobro vrača z dobrim.
In zato verjamem, da smo ljudje še vedno ljudje.

Hvala, ker mi poveste!