četrtek, 23. december 2010

Predaja

Danes sem predala svoje delovno mesto. Uradno se temu reče primopredaja.
Ker grem drug mesec na fizioterapijo in bom zato na bolniški, je moral šef končno potegnit potezno in nekaj naredit. Če ga ni ustavilo čakanje, če ga ni ustavilo nič, sem tokrat rekla - ne gre. Ker res ne bo šlo.
In tako sem na dveh stranh A4 formata predala svojih 10 let. Toliko časa sem med drugim tudi obračunavala plače. Lepo vsako leto v svojem fasciklu in .....adijo. Odklopila sem še računalnik in bilo je konec.
Moja pisarna je od danes naprej samo še skladišče. Vzeti moram še nekaj osebnih stvari in ko pridem nazaj delat še stol.
In tako se bo končalo obdobje mojega dela v računovodstvu.

Čisto brez čustev, niti kančka nostalgije, nič....potolažila sem jo, da ni tko hudo, da naj ne komplicira in da če sem jaz lahko naredila vse v 4 urah, bo ona tudi.
Če imaš sistem, če imaš vse urejeno, potem je to to.
Obdobje nečesa se je končalo, novo že teče. Čakam samo še, da dobim odločbo. Baje da, drugo leto. Kdaj....to pa tut ciganka ne ve.