petek, 31. december 2010

Hvala

Par ur pred iztekom tega leta je čas, da se zahvalim. Zahvalim vsem, ki so bili to leto z mano. Nekaterim, ker so odšli in nekaterim, ki so prišli.
Ne bom poimensko, ker ni potrebno. Tisti, ki sem vam hvaležna, da ste v mojem življenju to že veste. Saj vas ni veliko. Vsekakor dve osebi. Ena, na katero se lahko vedno zanesem - upam, da tudi ona name. Druga, na katero se lahko skoraj vedno tudi to ve. Ti osebni nista od letos, ampak letos se je to še bolj potrdilo. Hvala.

Seveda nista v mojem življenju le 2 osebi, daleč od tega. Tudi ostalim hvala. Hvala, da se lahko z vami nasmejim, da sem lahko to kar sem, da stresam šale, pa me ne gledate postrani. Hvala, da me poslušate, ko jamram nad vsem skupaj. Hvala, ker se veselite z mano, ko mi gre dobro. Hvala, ker vam lahko povem kako se počutim, tudi takrat, ko sem žalostna, razočarana in prazna. Hvala, ker mi ni vseeno za vas in se veselim vaših uspehov in me žalostijo neuspehi. Hvala, ker me sprejmete medse in predvsem hvala, ker razumete, da sem skregana s časom oz. se je čas skregal z mano. Hvala vsem, ki razumete, da mi kofetkanje sicer čist sede, a ker nimam časa le to ne počnem. Če že to počnem, pa cenim, da sem lahko sama.

Hvala vsem vam, ki me navdihujete. Hvala vsem, zaradi vas sem to, kar sem.
Hvala vsem tečajnikom, ki soustvarjajo tečaje in mi prinašajo nove izkušnje in ja, tudi trpke izkušnje.
Hvala vsem individualcem, kajti zaradi vas, ki vztrajate, sem tako vesela in mi dajete elan za naprej.

Hvala tudi vsem, ki se zaradi mene nekaj držite. Ki kuhate neke zamere in pišete račune brez krčmarja. Hvala vsem, ki govorite čez mene in moje delo, pa me sploh ne poznate.
Hvala. Zaradi vseh vas je moje življenje zanimivo in mi ni dolgčas.

Hvala pa tudi mojima pikicama, ki mi polepšata vsak trenutek preživet z njima in se mi trga srce vsakič, ko sem preutrujena ali pa nimam časa za njiju.


Samo še Bogu hvala, ampak kako je še nekje pisalo....Če si ne boš pomagal sam, ti tudi on ne bo.
Torej hvala meni, da sem vse to letos zdržala in obdržala nasmeh na ustih.