četrtek, 9. december 2010

12 ur

Ta teden sem občutila kaj pomeni delat 12 ur skupaj. No realno gledano je bilo nekaj več, pa v torek nekaj manj, pa v sredo spet 12. Danes sem bila frej.
Že v torek sem izkoristila popolnde in šla k svoji zdravnici, da sem ji odnesla izvide od nevrologakirurga. Poslal me je za začetek na fizoterapijo. Danes sem mamo poslala do tja, da sem dobila datum. V Črnučah bi bila na vrsti šele 7.3. Fizioterapevtka mi je dala telefonsko od ene v Šmartnem. Kličem in...3.1. 11 začnem. Jupi, komaj čaka, ker že samo pisanje tega teksa mi dela težavo, saj me bili...ma klinc saj več ne vem kaj me boli. Boli me vse. Prsti, dlan, tam kjer se prist združijo z dlanjo,...upam da bo bolje, ker tako več ne gre. V službi mi je miška najhujša sovražnica, vnos podatkov katastrofa. Danes sem zopet videla, da mi zateka ...klinc tole moram rešit.
Sem pa danes začela še z nečim...končno vem kako bo zgleda nova stran od Bajke. Meni je ful všeč!