sreda, 29. december 2010

Je že konc leta

Evo, še dva dni, pa ga ne bo več.
Eno leto se je spet obrnilo in to tako na hitro, da niti ne dojamem, da je to res.
Kaj se je vse zgodilo letos. Ogromno. Tako veliko, da ko človek potegne črto ne ve, kako mu je to vse uspelo. Ampak mi je. In če realno pogledam nazaj, bi lahko naredila še več. Vedno se najde rezerva in vedno se da še kaj spremenit.
Letos sem predvsem dokončno videla kdo so moji prijatelji in kdo ne. kdo je z mano samo iz koristoljublja in kdo zato, ker mi je fino. No tistih več ni, ker sem dokončno naredila črto čez ljudi, ki jim ni mesto ob meni. Vrnila se je ena oseba, za katero sem res vesela. Sicer ji to ne pokažem, ker  - vem, da je to izgovor, ki ne zdrži, ampak res nimam časa - prehiteva me čas in komaj čakam, da končam faks in se rešim ene stvari.
Osebno res ničesar ne obžalaujem letos, ker res nimam pripomb. Če bi bilo še kakšno leto tako, mi nič ne bi manjkalo.
Ajde mogoče bi si res rada želela malo več časa, samo to ne gre skupaj s mojo poslovno stranjo.
Kaj sem poslovno naredila. Spet veliko, spet še več, čeprav vsako leto rečem, da sem naredila pa res tisti maksimum od maksimuma. Letos se je poznalo, da sem bila pol leta doma in sem lahko več delala. No, bi še več, če ne bi verjela šefu, da pridem najkasneje marca nazaj.
Vesela sem za kar nekaj psov, ki se imajo sedaj zaradi mene bolje, seveda so tudi njihovi lastniki tega veseli, saj kočno nimajo več skrbi.
Nič več mi ni žal za tiste, ki obupajo, ker ....saj si svoje sreče kovač in ti moraš živet s svojim psom.
Žal mi je le za tiste, ki pridejo res z problematičnimi psi, pa ko jim poveš koliko je ura in da se morajo oni spremenit končajo s svojo silno željo prevzgoje.
Kaj naj rečem, leto je bilo lepo, produktivno in predvem zopet leto novih spoznanj. Pustimo znanja, to je pač tako naneslo.

ZA drugo leto si želim, da bi bilo vsaj tako kot je bilo letošnje. Ok čisto na začetku upam, da naredim angleščino na faksu, ker vidim, da me ta preteklost hudičevo omejuje. Kaj čmo v življenju je tako, da vse pride za teboj. Samo drek je k ne veš kdaj. In tokrat je prilo sedaj, pri angleščini. Mogoče, vem da z določenim namenom. DA dokončno zaprem preteklost in lahko razvijem prihodnost.
Prihodnost......berem horoskope za 2011. Vsi mi napovedujejo lepo leto, predvsem da se bo nekaj korenito spremenilo na poklicnem področju.
Če je sprememba ta, ki je sedaj, da sem zamenjala delovno mesto....potem naj kar ne bo. Ker ja, mi je fino, delo fantastično, uživam v njem. Samo ...če se ne bodo spremenili odnosi s sodelavci se bojim, da bom zaradi tega popokala svoje stvari in šla. Tako lepo bi se lahko imeli, ampak ne....eni kar ne znajo presekat preteklost.
Drugače pa...Ajšika mi ravno smrči na postelji....dejstvo je, da so moje misli o njej še vedno. Ne še! Ni še čas!. Ajška je res še zdrava, v kondiciji in ok. Samo večerno jamranje mi je moteče, ker ne vem kaj, če jo, jo boli. Nič ne kaže, da bi jo. LAhko samo godrnja, lahko jo res boli pa ne najdem kaj. Obnaša se normalno. Tako da, moja želja za drugo leto je.....daj mi še vsaj eno leto, Ajška moja.