sobota, 11. december 2010

Pogled v preteklost

Čeprav si s sedanostjo čisto zadovoljen, se ti kdaj zgodi, da te sreča preteklost. Tista, ki so jo že pozabil in predvsem tista, iz katere si se največ naučil.
Nikakor ta pretelost ni lepa, ne more biti. Ker ponavadi se učiš iz nelepih stvari. In tokrat mi je uspelo preteklost srečat dvakrat.
Najprej na faksu, res si nisem želela tega, ker preteklost ni bil lepa. Če enkrat doživiš neuspeh v šoli je težko reci, halo novi časi, nova okoliščina, saj bo. Preteklost ne sme ovirati prihodnosti. Saj v teoriji vse štima, vse mi je jasno, v praksi pa....ta preteklost me je ustavila, da niti ne začnem v prihodnosti. Kaj čmo, ampak čez za izpit moram it in tudi tej prfoksi iz preteklosti moram dokazati, da je sedaj vse drugače.

Ta teden ni bil ravno zame, saj sem srečala še enega človeka za katerega pa niti ne vem zakaj se obremenjujem z njim. Pač ...človek iz preteklosti kateremu nisem vrnila naklonjenosti, ki jo je on imel do mene. Res je, da je to težko reci človek - lej sorry, pa če narediš na grd ali lep način. Ker če se postaviš v vlogo tistega, ki si želi več, je še tako lep način grd in boleč. Ampak....sorry tukaj res ne morem nič in niti nimam možnosti popravnega izpit. Mimo mi je le toliko, ker ne vem zakaj imam slabo vest se zabavat v njegovi prisotnosti in uživati v moški družbi. Klinc, samo enkrat se živi in pač izbiram tiste, katere jaz hočem. Čustva gor ali dol, ne bom se jaz sekirala zanj. Če mu kaj ni všeč naj se pa on izogiba kraja, kjer ve da me bo definitivno srečal, pa čeprav je to le enkrat na let.

Slaba vest...ja zaradi latinščine jo imam kar veliko. Tokrat ni profesorica za latinščino, je pa za angleščino. Še vedno je ista, še vedno se ni nič spremenila, kljub skoraj 20-tim letom, kar sva si presekale pot. Le da tokrat govori angleško.....Tokrat imam možnost, da popravim vtist, da obvelja pregovor - motiti se je človeško.
Počasi je čas da neham misliti na to kaj je bilo, ampak da nadaljujem s tem kar je. In to je ne glede na ljudi from my past zelo uspešno in lepo.Gremo naprej, saj včasih je čisto fino mal it nazaj v preteklost ;)