sreda, 30. junij 2010

Potisna pošta

Če želiš, da pregledaš maile po telefonu, potem potrebuješ najprej telefon, ki ti to omogoča, potem pa še dodatek plačila za potisno poštno. Vse to imam.
In baje da je simpl k pasulj. Le vtipkaš svoj naslov in...potem se ti zgodi razsvetljenje.
Vtipkaš mail in ves vesel komaj čakaš, da stopiš v svet komunikacije brez meja. No pa si se nategnu kot pes. Ker želijo od tebe še strežnik za odhodno poštno, strežnik za dohodno poštno, pa glih tolk da še ne številko modrca in spodnjih gat.
Ko to vse skupaj ukucaš not - prej ti še mine ura ali dve, da vse te podatke najdeš...se ti zgodi razsvetljenje številka dve...zadeva ne dela.

Ok, si rečeš, da nisi tehnični tip in greš ponižno do prodajalca, kjer si kupil telefon. No in tam se zgodba ponovi, le da je bil on toliko pameten, daj je poklical njihovo pomoč.
Razsvetljenje številka 3.....tut tam ni šli in mi predlaga, da grem na sedež podjetja v BTC.

Ok, bom šla jutri in srčno upala, da bom končno postala modreni človek in bom začela uporabljati storitev, ki sem jo plačala in ki se imenuje potisna pošta.

Saj bi jo potisnila, če bi mi povedali kako. Ker tako, da vtipkaš le svoj mail, ni res.

In spet smo tam kjer smo bili.....odvisni od računalnika, ko pridem domov.
Saj po eni strani je res dobro, da je konec čakanja, ker se bo pol stvari s tem končalo in pol stvari niti ne bom potrebovala.

Jupiiiii, pa sem našla eno stvar...naučila sem se zbrista vse te nabiralnike, ki smo jih ustvarili pri tem, ko smo mislili, da je naštimat potisno pošto, resnčno tako lahko.

Ne verjemi, ko ti rečejo, da je čist simp - vedno se vse zajebe pri simpl zadevah!