ponedeljek, 14. junij 2010

Ne me klicat pred deveto, če res ni nujno

Pa to niti ni važno, važno je to, da me občasno ima, da komu povem tko brez olepšav in brez olike kar mu gre.
Seveda tega ne naredim, ker na koncu itak samo mene želodec boli ali pa imam pokvarjen dan.
Kako za vraga ljudje mislijo, da so središče sveta in pri vsem skupaj hočejo na koncu še mene naredit budalo. Ja pa jade, mogoče 15 let nazaj, bi še verjela, sedaj pa nič več. Danes sem prav z veseljem rekla stavek, na katerega sem še sedaj ponosna. Se bom kar citirala: Gospod saj sva oba odrasla in oba veva, kaj pomeni ne. Vsi izgovori in pregovarjanja so zamanj, ker bo ne, še vedno ne.
Pa kar še ni dojel in je probaval. Eh ja....izkušnje pravijo da je pri meni najbolj pomemben prvi vtis, ki ga imam o človeku. In tukaj so pač pogoreli vsi, ki so bili vpleteni.
Ne cenkam se več z nobenim, to je dejstvo.
Ko imaš toliko kilometrine za seboj, kot jo imam jaz, si to lahko privoščiš.
Samohvala? Ne dejstva!