četrtek, 30. avgust 2012

Sem slišala same pohvale, ampak tut to, da ste šarf


Ja, ko delaš z ljudmi doživiš vse kar si pripravljen in tudi to, česar misliš, da nikoli ne boš.
Vpisi so bili, no več ali manj imam že vse polno, saj smo ta teden že začeli. In med vpisi se srečuješ z vsemi možnimi ljudmi. Ena je točno napisala kdaj lahko. 
Lahko dopoldne med 9.30 in 12.00, popoldne pa od 15.30 pa do 18.30.
Vmes ne morem, lahko pa čez vikend zjutraj kakšne pol ure prej. Seveda pa ne bi vsak dan, ampak, bi ji bila pa res najljubša sobota.
In sem seveda, kot prijazna šola upoštevala popolnoma vse omejitve, ki jih dotična oseba ima. Skupino psov v kateri bo tudi ona, sem podredila njej. To ne pomeni, da podrediš njej le eno skupino, ampak da se okoli njene želje, ker je specifična, vrti cel vikend.
In naredim urnik, ki je točno takrat, ko bi njej bilo najljubše. V soboto od 16.30 - 17.30.
Vsa vesela, ker mi je uspelo upoštevat vse želje, ne samo njeno, pošljem mail. Odgovor....Hvala, ampak sem drugje dobila bolj ustrezen termin.
Evo, na mojem blogu, bom napisala točno to, kar sem si v tistem momentu mislila. Baba, jebi se! Ne želi, da ti tam ne rata in boš morala priti k meni. Ker boš prvič zelo prosila da prideš in drugič...ure boš imela točno takrat, ko boš rekla, da ne moreš. Jebat ga...ne vrti se svet okoli tebe.

Prav tako so mi zanimivi te, ki še niti niso bili pri meni, ki še niti niso z mano spregovorili par besed, pa že vedo vse.
So slišali veliko pohval, ampak tudi opozorilo, da sem zelo odločna in šarf. Pa mi takoj naprej povedo, da oni pa ne prenesejo, da bi se kdo drl na njih, da ne prenesejo da jim nekdo ukazuje, .....

V šolo gredo zato, da se nekaj naučijo. Res je, sodobne doktrine vsepovsod poudarjajo, da moraš biti prijazen, da ne smeš z ničemer v človeku povzročiti občutke, ki niso prijetni. Ja se strinjam, da moraš delat tako, da je človeku lepo. Ampak mi nismo v človeški šoli, mi smo v pasji šoli. In poleg človeka, mene zanima tudi pes. In pride trenutek, ko je potrebno človeka ustavit, ker dela škodo psu. Takrat seveda dvigneš glas, saj je potrebno preglasiti ljudi in pse. Seveda, da dvigneš glas, ker si v elementu in si ravno tako kot oni - čeprav priznam, se mi zdi, da sem večkrat jaz kot oni- s srcem pri stvari.
Ampak..to ni osebno in to ni prav nič poseganje v njegovo osebnost, v njegovo dušo, v njega----to je poseganje v njegovega psa in poseganje na stran psa.
Ravno danes, v obeh skupinah smo imeli solze. Ravno zaradi tega. Če želimo spremeniti psa, moramo stopiti čez sebe, moramo dojeti, da pes prav nič ne gleda na to, kako se mi počutimo in ga prav nič ne briga, če v nas vre. Če ne bomo vzeli igle in predrli mehurčka jeze, obupa, sramu, manjvrednosti, skritih in zakritih kompleksov, razočaranj in vseh ostalih duševnih bolečin..bom pač jaz tista ta šarf, zajebana, bitch in vse kar mi v tistem trenutku tiho rečete.
In tega ne bom spremenila. To sem jaz, to je moja šola in po tem je znana Bajka. Da je res zajebana šola, da se neglede na to kdo in kaj si, v nekem trenutku počutiš tako majhen, tako nebogljen, da bi se v tistem momentu rad samo vdrl v zemljo ali pa ušel. Ampak to je pot dozorevanja, to je pod odraščanja, osebnega razvoja. Da greš preko svojih čustev, preko svoje nemoči. Da spoznaš kjer je tvoj poden.
Zakaj? Zato ker potem veš kam si nikoli več ne boš pustil, da te pahne en pes.
In, ko ne pustiš, da te tja pahne en pes, boš kmalu prišel do spoznanja, da ne samo enemu psu, da tudi vsem, ki so te do sedaj pahnili tja, ne pustiš več, da pometajo s teboj in da te spravijo v stanje obupa in joka.
In priznam, da ni luštno, sploh ni luštno bolj labilnim osebam, ljudem, ki že tako ali tako niso zadovoljni s seboj ali s svojim življenjem. Ki imajo slabo samopodobo. Ampak če imajo željo spremeniti se, potem imajo možnost, da to naredijo preko najbolj hitro vračajočega in odpuščajočega bitja na tem svetu - svojega psa.
Ko končaš mojo šolo vidiš, da to sploh ni šola za psa, ampak šola kjer si ti postal drugačen. Kjer si začel verjeti vase in kjer si se postavil zase. To je pa tisi, ki vodi.

In potem je čisto logično, zakaj je omejitev let pri meni 18.  Ne, otroci pač ne morejo šolat pse, ker zadnje čase še sebe na zmorejo.