torek, 28. avgust 2012

Prvi šolski dan

Pasja šola Bajka je malo pohitela z začetkom pasje šole. A ker si je letos privoščila dopust, je prav, da tudi malo prej začne.
Danes sem imela skupino male šole, ki je bila skupaj že v igralnih uricah. Zelo simpatična skupina, s katero se veliko zabavamo, predvsem pa ima srečo, da imam notri fanta, ki je res fant od fare. Razume in sprejme vsako kritiko, želi in tudi se sprmeniti. S takimi mi je res fantastično delat, in preko njega lahko res celi skupini razložim kako pomembem ne vodink.
Med opazovanjem igre med psi, ki se niso videli en mesec, mi je prišlo na misel - evo, to je rezultat igralnih uric in zato, se psi tako lepo igrajo, kot se. Pojdite v šolo čimprej, ne čakat. Vsak dan je nenadomestljiv. Članek o tem zakaj v šolo čimprej.
Revček ima vnet uček.
Samo še njej moramo dopovedat, da je vse ok. Počasi nam že verjame in pride bližje:)
Ja, lepo je spet začet s šolo. Priznam, da se mi še zjutraj ni dalo in sem si rekla, pa saj je še avgust. Potem pa, bolj kot se je ura bližala začetku, bolj sem komaj čaka, da se začne. In se je!
Vse je spet tako, kot mora bit.
Bajka ima novo igračko, šola se je začela.

Vsak nov dan ima spet svoj pomen. Spet sem koristna in spet delam to, kar rada počnem.
Ni fino ne početi nič, pa sem to počela le slab mesec. No, če vsem kar sem naredila, lahko rečem nič :)

Že od nekdaj sem obudovala ljudi, ki ne delajo nič. Ki ne hodijo v službo ali pa, ki so v službi namesto fikusa. Da nisi koristen, da se ti nič novega ne zgodi...pa saj to je zavestni samomor. Ne vem no, ampak to si res ne bi smeli pustiti - delati nič, če nisi na dopustu.