sreda, 14. marec 2012

Urnik narejen

Ob enih zjutraj, sem poslala zadnje maile s potrditvijo urikov. Upam, da mi je ratal ustreci vsem, čeprav vsem se res ne da. Sem pa upam, da z vsemi našla kompromis.
Vsako leto je težje nares urnik in vsako leto imam manj frej. To sem sicer hotela in v tem uživam. Paziti sem le morala, da ob vsem tem imam še vedno čas za individualce in tiste, ki bodo, če bodo prišli v prevzgojo. Ena se bo spet kmalu začela. Komaj čakam. Še bolj kot delo s skupino mi je všeč delo s posameznikom. Takim, ki ima res problematičnega psa in  ki mu pomagam pri tem, da zraste in ni več žrtev svojega psa. Gledat to preobrazbo človeka in psaje tisto kar te dviguje in kar ti da osebno vrednost.

Še vedno pa imam toliko lufta, da grem lahko z Bajko na sprehod in si vzamem čas za tisto, kar mi je lepo in s čimer se sprostim in odklopim.Danes sva imele novo igračko. No, ta je bila nova, ker sva tako imele že lani, pa je v enem dnevu razpadla. Ker je bila takrat na Jezerskem, sem rekla da je razlog voda. No, danes je bil sprehod po gozdu in na žalost igrača ni ravno trpežna. Škoda, pa tko luštna je.
Bajka ni pes, ki bi uničevala igrače. Jih ne trga, jih ne žvaka. Zato mi je žal, ker se je strenala in bo slej kot prej žogica padla ven. Tudi ni vlekla in trgala igračo, ko sva se cufale skup. Tko da...al šivanko v roke in bo igrala za 2x al pa pač občasno dobi igračko za 5 eur in enkratno uporabo:(
Poligon se čedalje bolj spreminja v belo odejo zvončkov. Ker se je počasi ves posušil, zvončki kar rastejo in rastejo.
a ni vse belo, so se zbudili tud žefrani in je belo vijolčno. Še malo, pa bodo še zaplate rumenih trobentic in modrih spominčic :)