četrtek, 8. marec 2012

Polna luna, zvončki in poligon

Poligon je kot posejan z zvončki. Se mi kar srce trga, ko pomsilim, da bom gor spustila vse te pse.
Je preveč lepo, da uničimo to naravno kuliso.
Res je že pomlad in čas je tudi za urejanje poligona. Spet bo nastal še en cvetlični kotiček. Dobro, da imam tako ogromen poligon, da mi nikoli ne zmanjka prostora tako za delat, kot za cvetlične kotičke.
Tole kar kliče po ureditvi. In se bo uredilo.
Je pa sedaj tudi čas, da se uredi okoli kolutov in nanese novo lublje. Danes je bil na vrsto spodnji tampon. Ko se uleže, pride gor ta lepo;)
Samo delo me še čaka. Pa ne s psi, ampak urejanje okolice. Malo žuljev, malo znoja, malo bolečin v hrbtu...ampak vse se splača, ko vidiš, da je na koncu res ful lepo. Računam, da bo konec drugega tedna poligon dobil svojo letošnjo lepo podobo.
Vsak začetek je vedno težak in vedno se brcam v rit, ko se začne urejanje prostora in hkrati organizacija urinka. Na koncu sem pa veliko raje na kolenih, kot pa čaram dneve in ure, da vse uskladim.
Dan se je končal s sprehodom v lunini senci. Začenta oblačnost me je spravila prav v slabo voljo..halo, luno hočem ne pa oblake. Počasi so se oblaki umaknili in prišla je luna.


Sreča je povsod okoli nas.Spotikamo se čez njo. Težava pa je v tem, da ves čas gledamo proti obzorju in čakamo nanjo. (Pam Brown)