petek, 9. marec 2012

Pomlad in polna luna

Pač imam rada hojo po gozdu ob polni luni in še raje jo fotkam, ker še vedno nisem dobila fotke, ki bi mi bila res všeč.
In tako sem se tudi danes podala v boj za luno. Vse lepo in prav, če se ne bi istočasno spravili na isto pot tudi prepovedani ljubimci.
Nič nimam proti njim, v bistvu se mi reveži sedaj prav smilijo, ker ne vedo, da seksajo na gnoju. Oba placa, ki jih oni čez dan ne vidijo so namreč njive, ki so sedaj pognojene. Upam, da ne gredo še lulat po koncu in stopijo v grd kup gnoja, ker to pa res težko opravičijo doma.
Mogoče jih pa zato nikoli več potem ni sem;)
No, z Bajko hodive proti odprtem travniku kjer lahko res lepo spremljaš dvigovanje lune. Samo še en ovinek in bi bile tam. Za ovinkom je njiva, na njivi je avto. Nič, greva mimo, saj naju ne bodo opazili. Za njivo je še zadnji gozdiček in potem čistina kjer lahko slikam. A, v tem gozdičku je bil parkiran avto na cesti in nikakor ga nisva mogle obohodit tako, da mu ne bi bile na manj kot meter. To je pa meni bolj bad, kot tistima, ki sta notri.
Neugodno jima bo že tako, če bosta tedva na njivi prej končala, ker ju bosta zasvetila direkt s tadolgimi v rit. Grem prinazno nazaj in se odločim za malo daljši sprehod naokoli, da le pridem do svoje lune. Mimo avta na njivi se spet premaknem neopazno - vsaj upam, da sem se. Hodive po gozdu, ker sekam pot. Pridem na cesto in....pa dost vas mam. A lahko vsi, ki hodite seksat na šverc, ne delate to sredi gozdne ceste, ker mogoče pa kdo tukaj sprehaja sredi teme svojega psa!