torek, 13. marec 2012

Darilo za rojstni dan

Letošnje leto sem si poklonila prosto dopoldne in cvetlično gredico. Po malici s prijateljem me je telo vleklo domov, srce pa v Bauhaus pa robo. Na koncu je zmagala roba in končala sem s polnim prtljažnikom lubja in zemlje ter dvokratnim obiskom trgovine, ker sem šla v drugo še po rože.
Tole je moje darilo meni. Vem, da me bodo tečajniki kleli, ampak pri meni res ni enostavno biti v šoli. Koliko me bodo šele kleli, ko psi ne bodo smeli na lubje :)))
Vsekakor mislim, da bi morala iti še po rumenega, da bi bil večji kontrast. Ampak blata pa ne bomo več okoli kolutov mel.
Kadar nimam šole je to kotiček za upokojence in danes me je sosed vprašal....a moj tut ne bo smel na lubje. Če velja za tečajnike, velja tut za njihove pse.
Me prav zanima koliko časa bodo rabili prijazni ljudje, da bodo ukradli okras iz lesa- tulipan in zajčka. No, mogoče so ga pa že. Zajčka sem prinesla naknadno zato ga ni tu gor.
Presenečenje današnjega dne je bila definitino Bernarda. Ko je rekla, da mora priti osebno, sem pomislila da je kaj narobe s psom, ne pa da je tako prijazna in fajna, da mi je spekla torto za RD.
Berni vsaka čast, to sem ti vsakič sproti povem. Še tvoj marcipan jem, ki mi je drugje zanič - mogoče pa zato, ker vedno dobim psa :) Postavitev na torti je pa čist ok, če vem, da sem jo imela na poligonu skrito v senčki in ne, ni šla s šajtrgo domov.
Še dobro, da mi je prinesla darilo, kajti tako sem šla s torto domov in potem nazaj na poligon po karjolo.
In ko sem se vračala, sem videla soseda kako se plazi ob grmovju. Previdno grem do njega in dam Bajko na prostor. Revež je padel in ker tja vsi odlagamo obrezane veje se ni mogel na nič opret in ni mogel vstat. Pa še na poškodovano ramo je padel in je bil čisto nemočen.
No, pa sem še enemu podarila nekaj za svoj RD. Sosed se je z mojo pomočjo pobral in šel naprej pospravljat vrt in okolico. Ne vem če bi se sam pobral. Zvečer je že cela ulica vedela, da sem ga rešila...no, meni je le odleglo, da se mu ni kaj zgodilo ali pa da ga je zadela kap.

Rojstni daj je čisto lep, če si daš pravo darilo in če dobiš pravo darilo ;)