četrtek, 7. oktober 2010

Volitve

Ma, itak da ne bom šla, ker je čisto vseeno koga volim. Vsak bo kradel zase in bolj malo ali nič naredil za druge.
Vse kar bom, bom prišparala čas in denar s tem, da ne grem volit.
Gledam pa vseeno tole predvolilno soočenje. Ma lepo vas prosim no. Pa saj ni čudno, da pravijo, da smo babe kure. Pa ko poslušam to Kukovičevo, sem še jaz prepričana, da je kura, ma kaj kura, prav ena podrepna muha, ki ne zna biti tiho in je popolnoma nekulturna.
Pa ne podpiram nikogar, samo ona mi je pa res tako nadležna, da res ni.
In to naj bi bili ljudje, ki bodo odločali o meni....mah, saj je res ena burleska. Glavno da smo leta 2010 pri fašistih in antifašistih.
Klinc vas gleda, kdorkoli bo go. Prosim, ne pokradi preveč, ker smo že čisto zapufani! Pa pusti zelene površine pri miru, ker že tko imamo grozen zrak. Pa moj poliogn tut prosim naj ostane poligon, ne neka cesta, ki jo res ne rabimo.