torek, 5. oktober 2010

Malo nostalgije




Pride dan, ko se misli vračajo nekam nazaj. Nehala sme že iskati vzroke zakaj se mi to zgodi, ampak se mi. Ok, danes mogoče vem. Bila sem pri nevrokirurgu, ker imam resne probleme z rokami, saj mi zmanjkuje moči in mravljični čedalje bolj. ena opcija je neprehodnost karpalnega kanala, druga, ta je manj ugodna, pa vratna hrbtenica, ki je zaradi moji jošk pač preobremenjena. Babe, ne želite si velikih jošk, ker jih prav nič luštno ni imet!
In ker sem mu morala povedat kdaj se je začelo in kako se vse skupaj dogaja, se moraš pač spominit določenih stvari. Nič takšnega, kar bi me popelalo kam v spomine, ampak  razmišljaš o stvareh, o kateri ne razmišljaš vsak dan.
Potem pa še kje naletiš na link, ki sem ga pripela zgoraj...potem te pa res odpelje.
In če me je že odpeljalo, naj bo še vse do konca tako. Malo romantike, nikoli ne škodi.
Vprašanje ali je to romantično, ali pa napovedije temne oblake nad mojim projektom, če se takoj, ampak res takoj ne vzamem v roke!