četrtek, 26. marec 2009

Uspelo mi je

Jesti do osmih zvečer. Juha iz vrečke je bila na mizi 19.53!
Obljubila sem si, da bom vsak dan toplo jedla prej kot ob osmih zvečer. Ne rata mi ravno vedo, ampak se trudim!
Samo te obljube sami sebi mi ne gredo najbolje. Ker se jaz že trudim, pa mi zaradi drugih ne gre. Recimo, novoletno obljuba meni je bila, da bom šla letos k zobozdravnici. Že februarja sem začela klicati, pa so mi rekli marca. No končno dobim marca vezo, ker sem skoraj tri tedne klicala v prazno in izve........zobozdravnice ni, ker je na porodniški, nihče je ne nadomešča. In kako naj grem letos k zobozdravniku????
In tako je z obljubo, da bom jedla toplo prej kot ob osmih zvečer. Saj nekako si splaniram, da bom kmalu iz šole, pa vedno kaj pride vmes, da ne gre.Pse moram pelajt na sprehod, in zato ko pridem iz službe nimam časa jest.
Če ob tem še kaj drugega naredim kot je recimo krtačenje ali pa fotkanje je časa definitivno skoraj nič, ker je potem še na vrsti šola.Kaj časa za svoji dve pa moram met a ne?Naša rana je že ok. Samo dlako še čakamo, da zraste.
In ko vse to naredim je že šola.Sicer je omejena na eno uro ja, samo še nikoli ni bila samo eno uro.In kako naj potem vsak dan jem do osmih?
Težko, a se trudim!


Prepričanja so temelj in podpora vsem, kar počnete. So ključni element za nadzor vaše usode (Keith D. Horrell)