sreda, 4. marec 2009

Praktično



Nakup, ki je bil kar drag je definitnivno praktičen. Kot kaže ma res vse svojo ceno, višja kot je bolj naj bi bila upravičena.

No prejle me je nekaj navdihnilo, da sem začela razmišljat o praktičnosti in nepraktičnosti. Naslov, ki mi je dal mislit je: Zakaj je prevekl penis nepraktičen? Čisto preporsto, ker je prevelik in ni fino!!
Vir: 24.ur

Ženska pozabi na osebnost in ima v glavi le penis

Pa našo sago o minusih velikega penisa končajmo še z zadnjo in zelo zanimivo ugotovitvijo, ki se za lastnika srednje velikega penisa morda sliši čudno, je pa za lastnika ogromnega zelo problematična. Še posebej, če si želi resno zvezo, kjer ni pomemben samo seks. Moški z velikim penisom je za žensko večkrat res samo penis. Posebna atrakcija, rekoč, da to pa morajo videti in poskusiti na lastni koži. To se moškemu morda na začetku zdi zanimivo in dogajanje jemlje kot kompliment, toda kasneje ga zna močno zmotiti in celo užalostiti. Rekoč, da ženske razen njegovega penisa ne zanima nič drugega.


Kako res je to. Ker v osnovi pač ni bil napačen, samo nisva bila za skupaj. Točno sem vedela, da to ni to, ampak sem zato, da ga bom imela 24/7 na razpolago odšla z njim na morje. Ker ja...izkoristi žvav, ker to se ne zgodi vsak dan!
In verjamem, da revežu ni bilo nič jasno, ko sem mu po destih dneh in po tem, ko sem si ga zjutraj še dvakrat sosodila rekla, sorry ampak grem domov, ker nisva za skupaj. Taka sem, da imam jaz niti v rokah, in mu drugega ni ostalo, ko da je rekel ja. Če si s svojim avtom je namreč to komot naredit.

Saj mi je kdaj žal, da sem tako naredila, po drugi strani pa.....Saj pravjo, da smo prasice!

Sorry 22-tka, ker se si sposodila tvoj prevelik penis!

No nekaj je še, kar v tem članku niso napisali. Ker imajo velikega, mislijo, da imajo vse.
Tut velik rabi tehniko ;-)