petek, 20. marec 2009

Prvi pomladni dan

No če tako rečejo, je danes prvi pomladni dan. Zjutraj me je zeblo kot mačka. Sredi dopoldneva je bila na Viču in za Bežigradom snežna ploha. Pri nas je sijalo sonce, veter pa je pihal svoj mrzel zrak. Sunki so bili kar močni, saj ga je bilo slišat in čutit.
Pomlad je vedno povezana z nečem novim, z začetkom.
Danes je Matjaž prvič prišel na obisk. Izkoristil je nedirekten let za vikend doma. Psicama se je skoraj zmešalo, ko sta ga videli. Bajka kar ni nehala cvilit in se zvijat. Ajša je bolj kot ne mu pokazala na začetku, da je užaljena. Prišla se je pobožat, vzelo žogico in šla stran. No saj ni dolgo zdržala - hrana jo hitro prepriča.

Včeraj sem se končno dobila z Barbi za moj rojstni dan. Prej nikakor ni šlo, kot da dnevi ne samo minevajo, ampak bežijo pred mano.
Njeno darilo je bilo pika na i, moji letošnji pomladi.
Naredite kaj zgolj zaradi veselja. Užitek je eden od poglavitnih hranil v življenju. (C. Rickardson)

Letošnje leto gojim rože v lončkih. V pisarni mi tulipani in narcise uspevajo. Sedaj sem šla korak naprej. Že prejšnji teden sem videla v trgovni rožice v tetrapaku in ni mi dalo miru, da ne bo probala.
Včerajšnje darilo je bila samo nadgradnja moje gredice na mizi. Imela bom mak, pa marjetice, sončnice in vijolice. Imela bom divje jagode in še nekaj kar ne vem kaj je.
Vrtiček bo rastel na mizi. Kako bo rastel, bom pa seveda povedala.