petek, 19. december 2008

tole je pa taman




Bicepsi, romantika, stvar v hlačah.... da ni bil isti. Ma ne tolk je takih kot kaže.

Danes sem bila na kavi s svojim prijateljem in spet je debata nanesla na to zakaj sem samska. Zato, ker se mi ne da zezat z " bebčki", ker se mi ne da reševat več ljudi, ker se mi ne da ukvarjat z finančnimi problemi drugih,...ma ne saj ni tako, da so sami taki samski, ampak velika večina jih pa je. Večina ostalih je pa takih iz une pesmice.
Tako da je bolje biti samski.

Partnerstvo pa je to prijateljstvo ali pa ljubljena oseba mora biti nekaj več, mora biti to da te dviguje, da te dopolnjuje, da čutiš da sta,.....

Mogoče moram pa Božičku pisat, pa bo kaj.

Ljubezen živi v tem trenutku;
ni niti izgubljena v preteklosti niti ne hrepeni po prihodnosti. Ljubezen je ZDAJ! (Leo Buscaglia)