sobota, 27. december 2008

Eni so mimo

Govorim o praznikih seveda. Danes je bil že čisto normalen dan. Pihal je un ta mrzu veter in cel dan sem bila spet na poligonu. Saj se nič ne pritožujem, prav luštno mi je tam gor.
Novi psi, novi ljudje, stari problemi z novimi psi. Tukaj ni nikoli dolgčas, čeprav se vse ponavlja.
Slike
Obljubila sem si, da bom čez praznike nekaj naredila, no če je pospravljanje začetek tega, potem sem na dobri poti.
Danes me že cel dan bega to, da jutri ne grem v službo. Biti tri dni doma je čisto preveč. Prve dva dni se naspiš potem je pa že dovolj in dobro, da sem imela danes šolo, ker sem imela dopoldne že res vsega dovolj. Kako človek ne zna več nič delat. kako ne zna biti več pod stresom.
Če skoz neki ne skačeš in nisi časovno omejen imaš občutek, da je nekaj narobe. Nič ni, vse je točno tako kot mora biti, le mudi se mi ne. Kako grozen občutek je to.