torek, 16. december 2008

Inventura

Ma ne da se mi je narediti, ker kar je je. Ok kar se tiče društva sem odnesla vse k računovodkinji, ker tukaj moram imeti vse čisto.

Pa vseeno me čas ki je trenutno prisili v to, da pomislim kaj vse je to leto bilo. Veliko stvari se je zgodilo, veliko stvari spremenilo. Predvsem pa se je naredil velik premik v meni.
Nehala sem v ospredje dajati druge, ampak sebe. Zaradi tega me je letos zapustilo nekaj ljudi, sedaj vem zakaj, ker niso dobili tisto za kar so me imeli. Za izžemat in me imeti vedno na razpolago. Ne ne nič več.
Če ne bom sama pazila nase ne bo nihče drug. In ja priznam, da mi je po eni strani hudo, ker ne vem kaj se z nekom dogaja, po drugi strani sem pa toliko psihično manj utrujena zaradi tega.
Kakor koli si govoriš, da ti negativa drugih ne bo prišla do živega, se ti zgodi točno to, če je tega preveč.

Življenje je lepo, saj ga delaš sam. Ni mi treba res ne, ker življenje je sedaj res lepo čeprav že cel teden pada dež. Doker iščeš nekaj velikega ne boš sreče, ko najdeš srečo v majhnem si iskreno srečen.