četrtek, 25. december 2008

Praznični čas

Hmm letos sploh ni toliko lučk po ulicu. Prav nenavadno vse skupaj, kje je pa praznični duh. Kot kaže ga je megla odnesla.
No kakor koli že, sem se daens naspala, pa četrt sobe sem že pospravila. Definitivno podatek, ki je pomemben. Nazadnje sem rabial 2 dni dopusta, da sem jo pospravila. Mogoče mi tokrat rata čez vse te praznike.

Neki moram pa povedat, mi ne da miru zadnje dni. Sedaj je čas, ko se izgubi ogromno kužkov, ki se bojijo pokov. Pa tudi če se jih ne bojijo se lahko zgodi, da se prestrašijo in zbezljajo. Sploh ne imetje spuščene pse na neznamen terenu.
Nedojemljivo mi je brati oglas za izgubljenega psa, ki se boji pokov in so ga privezali pred strcuno zvečer, ko se največ poka. Pa kje za vraga imajo ljudje pamet?
Dajte pazit na svoje pse v tem času, ker nam gre pokanje močno na jetra, kako gre šele njim ki ga slišijo veliko bolje kot mi. Tudi sprehodi v času največjea pokanja niso ravno potrebni, ker ne bo imel pes čisto nič od njih. Predvsem jih pa nikjer ne privezujte če vas ni zraven!