torek, 9. december 2008

I support Oprah

Vir:


"Jezna sem nase! Sram me je, da po vseh teh letih, izkušnjah in znanju še vedno govorim o svoji teži. Še vedno je ne obvladam in vedno znova se vprašam, kako sem si dovolila, da sem spet takšna," je zapisala Oprah Winfrey v enem od svojih člankov.


Verjamem ji, da je jezna nase, in verjamem ji, da si misli ma naj gre vse nekam.

Sama se letos ukvarjam s tem vprašanjem ker sem dobila kar nekaj zaloge, ki se kljub recesiji kar nalaga in nalaga. Ok krivit cigarete se ne da več, koleno tudi ne več, no kmalu bo obratno, da bom spet imela kakšen problem s koleni če se ne bo ustavilo.
Vem spet ne jem tako kot bi bilo potrebno. Eko ura je 21.20 in predno sem začela pisati blog sem šele imela danes čas pošteno jesti. Seveda je bilo tega občutno preveč in itak da čisto neprimerna hrana tako za jest, kot za uro ob kateri jem. In tako je iz dneva v dan. Pa že mislim saj mi bo ratalo, pa mi ne, ker nimam časa.
Telo pa pobira davek tega in ja, nekaj bo treba naredit.

Če drugega ne podpreti Oprah.