petek, 31. oktober 2008

Spet prazniki

K jih načeloma ne maram. Ampak tale danes je kar ok. Sem bila do pol enajstih v postelji, že dolgo zdrava nisem spala 11 ur. Saj nisem še čisto zdrava.
Kave danes ni bilo pri Azimu, ampak z Mihcem v Siseti. Potem sva si še ogledala cirkuške živali in nekaj mi pravi, da jih tepejo ravno ne, ker niso zgledale prav nič prestrašene. Sem božala ponija in bemti kar mela bi ga no. Lami sta dajali občasno tko čudno ušesa nazaj, da mi je bilo malo neprijetno priznam. Ob pogledu na ogromne kamele mi je pa najprej prišlo na misel- samo da ne udidejo in se mi prikažejo na poligonu.Že včeraj sem se odločila, da bom tudi malo več v kuhinji, ker je itak dež, tako da je včeraj bila po dolgem času tista prava jota iz repe. Sem biznis z mehankrjem naredila z njo. Blagovna menjava je še vedno zakon. Jaz njemu joto, on meni žarnico zamenja. No saj to bi mo ji tko al tko ;-)
Danes pa sem se spravila packat. Kar velik packanja je bilo, priznam.
Najprej rabiš jaboljka. Lepo olupljena in naribana, pripravljena z sladkorjem, cimetom in muškatnim oreščkom.
Potem skuto. Jaz imam najraje kar mercatorjevo, ker je lepo spasirana. Potem pa samo še sladkor in kislo smetano not, zmešaš probaš, dodaš še jajček in to je to.Seveda moraš pripravit tudi pekač. Soseda mi je izdala skrivnost, da če ga namažeš s maslom in daš čez drobtine se nič ne prime. In res se ne.Seveda rabiš tudi listnano testo, tudi tukaj prisegam na najboljšega soseda.Potem pa lahko kar začneš. Najprej pripraviš pekač, da se lahko začne. Testo zložiš tako, da prekrije vse in ti ga še nekaj ostane za na koncu.
Najprej gredo not jaboka. Predno to narediš, daš še na štedilnik mleko.Čez to daš plast testa, ki ga prešpikaš zato, da gre ven zrak.
Sedaj pride skuta in spet plast prešpikanega testa.Mleko bo počasi zavrelo in pripravi se lahko še orehe in mak. Oboje je potrebno prekuhat na mleku predo gre na testo. Zopet nasvet sosede - zato je njena potica ta naj tabol! V orehe se da vedno še malo zdrobljeni napolitank in malo čokolade v prahu, da izgubijo tisti pekoč okus.Ko je tudi dovolj sladko, damo to v pekač.Spet našpikamo plast testa in damo gor mak, ki smo ga prej prekuhali in sladkali.Damo še zadnjo plast testa in prešpikamo.Testo, ki gleda čez rob zavihamo nazaj na pekač.Vse skupa jprelijemo z sladko smetano, da bo mehko in spet prešikamo. Damo v pečPečemo...In spečemo.
Pa dober tek!